1 Aralık 2011 Perşembe

14.Gün (25.08.2011 - Barcelona)


Yazım Yeri ve Tarihi: 28.08.2011 Barcelona - Cerbere Treni saat 18:08
Gözümüzü açtığımızda saat 09:00 olmuştu. Bildiğin deliksiz uyumuştuk otoparkta! Tahminimizce de kimse görmemişti :). Neyse burada fazla şansımızı zorlamayalım dedik kalktık indik gara. Oradan bi harita edindik yine tourist info'lardan. Daha önce rezervasyon yaptığımız hostelin adresini gösterdik oradaki kadına ve haritada yerini işaretlettirdik. Ancak kadın yanlış yeri işaretlemiş ve 2-3 sokak fazla yürümüşüz. Neyse bir şekilde ulaştık ama hostele.

Sagrada Familia
Bu arada hostel tek kelime ile mükemmeldi. Adı Sant Jordi Sagrada Familia. Kesinlikle tavsiye ederim not alın derim ismini... Neyse biz check-in yapmak için girdiğimizde odaların 14:00 civarı hazır olacağını söylediler biz de hostelin herkese açık alanında takıldık, duşumuzu falan da alarak saati 14:00 yaptık ve odalara yerleştik. Hostelin adından da anlaşılacağı gibi Sagrada Familia'ya çok yakındı. Biz de uğrayalım dedik ve gittik gördük fakat resmen inşaat halindeydi. İnanılmaz bir restorasyon çalışması vardı.
Biraz da kızarak fazla takılmadık orada ve devam ettik yolumuza. 'La Pedrara' binası üzerinden 'Catalunya' meydanına, oradan da sahile kadar devam ettik. Marinayı gezdik, gotik bölgesini dolaştık ve geldiğimiz yol üzerinden tekrar geri döndük.

Her akşam bu hostel konuklarını partiye götürüyor. Bu akşam da yine parti vardı ve biz hostele döndüğümüzde herkesin parti için hazırlandığını fark ettik. Bizim niyetimiz yoktu önce çünkü yorgunduk, sonraki günler gideriz diyorduk ama Ertan dayanamadı ve gitmek istedi. Benim dizim artık iflas ettiği için ayakta durmakta zorlanıyordum bu sebeple hostelde kaldım ben. Bu hostelde yine bir sürü değişik insanla tanıştık. İran asıllı Amerikalı iki tane kız vardı bizim Türkiye'den geldiğimizi duyunca bayağı sohbet ettiler. Hostel ayrıca Avustralyalı kaynıyordu sebebini anlamadık tabi :).

Hostelde vakit geçirmek için çok iyi imkanlar vardı özellikle 10 tane kullanımı bedava bilgisayar vardı ki orada zaten yeterince vakit geçirdim, ülkede ne olmuş ne bitmiş öğrendim tüm gece boyunca. Ayrıca bi tane perde vardı orayada istediğiniz filmleri açıp izleyebiliyorsusunuz, müzik dinleyebiliyorsunuz yine orada...

Gece 02:00'ye kadar vakit öldürdüm ve yorgunluğa dayanamayarak yattım uyudum.

Harcanan Para: 1,45 euro metro + 3 euro içecek + 1 euro hamburger + 5 euro alışveriş yiyecek içecek + 1 euro internet + 35 euro nakit 50 euro kredi kartı ile üç gecelik hostel parası= toplam 86.45 euro
15. ve 16. günü okumak için tıklayınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder