27 Ekim 2011 Perşembe

Macera Başlıyor

Evet interrail maceram başladı hatta son buldu ve iki aya yakın zaman da geçti bile. :) Fakat gerek üşengeçlikten gerek başka sebeplerden dolayı gezi sırasında tuttuğum günlüğü daha yeni aktarabiliyorum bloga. :)

Öncelikle bayağı uzun bi günlük olacak sanırım bu nedenle her günü ayrı ayrı başlıklar altında yazmayı düşünüyorum. Hem okunması da kolay olur sanırım..

Tabi yazıya başlamadan önce interrail biletimi ve çantama kaç para verdim onları yazmam lazım. İnterrail bileti 22 gün sınırsız aldım ve maalesef yükselen kurdan dolayı 815 tl'ye geldi. Ancak gençtur şirketinde kredi kartına 5 taksit yapıldığından biraz rahatlattı o beni.

Çanta ise Ankara'da Ülküalan Pasajından 70 ltlik 90 tl'ye aldım. İdare etti çanta sorun çıkarmadı markası eye mountaineer merak edenler için...

Neyse fazla uzatmadan başlayalım yazıya.

2 yorum:

  1. mitralioz May 8, 2012 12:29 AM

    Dostum merhabalar.Tek solukta tüm yazdıklarını okudum mükemmel bir rehber oldu bize.Lakin sen İstanbuldan trene binmeyip direkt italyaya uçakla gitmişsin.Bu aslında iyi bişey gibi geliyor çünkü bulgaristan gibi merak etmediğim ülkelerin yolunda vakit harcamak istemiyorum.Bende berlinden başlamak istiyorum sence mantıklı mı?

    Bir de ben tek yola çıkacağım macerada tek başımayım yani fotoğraf makinem olcak yanımda bi de şart lazım olan eşyaları alcam da.Fotoğraf çekerken kendimi çekmek istediğimde birine söylesem çekmesi için çalma ihtimali var mıdır? 5000 liralık alet olcak elimde tripodla gerisayım yapıp çektirme falan yapabilirim de bilmiyorum güvenim yok.

    Cevaplarsan sevinirim hatta istanbulda olursan bi kahvemi içmeye beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Kusura bakmazsınız inşallah bloga pek göz atamadım o yüzden yorumunuzu çoook geç gördüm. :)

    Öncelikle iyi yorumlarınız için teşekkürler, belki gezinini tamamlamışsınızdır ancak ben yine de cevaplayayım.

    Açıkçası onun garantisini veremem size ancak belli başlı kesimlerde o risk düşer mesela Brugge gibi Roma gibi yerlerde tabi soracağınız kişinin haline tavrına da dikkat etmelisiniz. Marsilya, Napoli gibi kentlerde daha dikkat etmeniz gerekebilir. Çünkü suç oranı yüksek ve tipler pek tekin değil.

    Davetiniz için teşekkür ederim. Geç oldu cevaplamam ama kusura bakmayın :)

    YanıtlaSil